Haaa so korang dh bleh bervideo chating lam fb nie. haaa skunk fb dh makin maju kot.... hehe
klik nie jew.. http://www.facebook.com/videocalling
pastu korang klik
lepas tu dy suh download plugin dlu...
then.. haha dh bleh videocalling hehee.... ^_ ^
sgt bguna!!
ReplyDeletesng da
x pyh pakai skype dan ym