Tuesday, December 21

5 Sebab Why Anda Perlu Merokok...

1. Kenyang tanpa perlu mengunyah.
 Best kan dengan sedut asap je dah boleh kenyang. Tak payah susah2 nak mengunyah, buang 

 masa..

 2. Nampak macam orang kaya.
 Harga rokok semakin lama semakin mahal. Orang kaya je yang mampu beli rokok. Kalo tak 

 merokok kena cop sebagai miskin. Biar la papa, asalkan bergaya..

 3. Dah banyak sangat pahala.
 Dah puas hidup. Pahala pun dah banyak sangat. Hidup lama-lama pun nak buat apa kan? Kalau

 mati sekarang pun lagi bagus..

 4. Kaler paru-paru special berbanding orang lain.
 Paru-paru berwarna hitam berkerak. Bila-bila masa je boleh reput. Korang ada ke?

5. Tak diganggu nyamuk.
 Nyamuk, lalat semua pun lari, tak nak dekat. Lebih best kalau awek sendiri pon lari sebab dah tak

 tahan bau asap rokok..


5 comments

Encik MT December 22, 2010 at 12:29 PM

wah! ganaz nie...hahaha!

Manusia Biasa December 22, 2010 at 12:45 PM

hahaa.. thx2.... ko merokok x??

taib wahid December 22, 2010 at 2:13 PM

Wah,
ini pujian atau sindiran? =)

Manusia Biasa December 23, 2010 at 2:17 AM

nie.. pujian kot... hehhee

Syuki Mohd Sidi March 5, 2011 at 4:48 PM

wah... mkn dlm tul ayat ni... haha

_