Tuesday, January 4

Kucing..Oh... Kucing...


Haa... arinie... skali lg mkn di umh aq kne curi.. haish.... npe la.. x mintak jew,,, nie men amek jew.... citenye gnie... td mak aq suh kuar kn ikan2 dri peti ais letak kat luar... aq pn kuar kn lh.. xpe mmbntah.. [aq kn ank baik.. heheee dgr kate.].. 

Kemudianye.. tibe lah mase tuk mak aq cooking in the kitchen... haish.. tbe2 mak aq tnye..dh kuar kn lum ikn2.. aq pn ckp lh udah mak.. [mak aq muskil..] sbb ikn xde.. aq dgn TERkjutnye.. dgn kehairanan ikn2 td ilng.. 

Aq tnpe berlengah aq ke luar umh utk mencri dimanakh2 ikn2 itu berenang haha bia dh mati pn.. tgok2.. ade malaun.. iaitu [the black cat.] yg tgh menjamu selera ngn ikn2 aq.... 3 eko ikn mkn aq g jamunye.. mkn besar nmpk.. p nk bt cmne kn.. rezki kucing arinie..



Mungkin sudah biasa dengan perangai kucing ini...Lagipun, ini lebih baik dari sesetengah kucing yang berada di kedai makan lebih suka meraih simpati untuk sisa makanan dari pelanggan yang sedang menjamu selera.Lagipun, sisa baki makanan kita tidak sesuai untuk kucing..


Kucing ini tidak langsung pedulikan orang sekelilingnya dan sudah pasti kucing sebegini tidak akan meminta-minta makanan dari sesiapa..cuma sudah pandai "mencari" rezekinya sendiri...Walaupun dihampiri tidak langsung menunjukkan rasa takut malah boleh disentuhnya dan ini bermaksud kucing ini sudah biasa serta menerima kehadiran manusia....

_