Sunday, October 7

[Video ] Pengembala dan Biri-Biri


Upin Ipin - Pengembala dan Biri-Biri



Saya gembala biri-biri Semua dijaga rapi-rapi Sudah dibawa makan mari Boleh berehat senang hati Kami biri-biri Si Jarjit Hari-hari makan rumput je Jalan bersama atas bukit Nikmati indahnya dunia Saya kambing yang paling sihat

Dia kata saya terlembeeek Saya kambing yang paling cantik Saya suka, saya suka! Mari-mari dengar cerita kami Kisah penggembala dan biri-biri

Tolong! Tolong! Ada serigala di sini! Tolong! Tolong! Selamatkan biri-biri!

Serigala...? Serigala...? Mana...? Mana...? Mari kita tolong!

Grrr! Awoo! Akulah serigala yang lapar! Aku mahu biri-biri! Nyam, nyam! Aum! Hahahaha!

Tolong! Tolong! Ada serigala di sini! Tolong! Tolong! Habis biri-biri saya!

Serigala? Serigala? Mana? Mana? Kami tak percaya lagi Dia selalu mainkan kami Biarkanlah dia Kita sambung kerja kita Jom!

Biri-biri saya dah hilang Habis dimakan serigala



Kamu semualah, tak datang..
Tinggal saya seorang saja...
Itulah orang sudah kata...
Jangan biasa memperdaya..
Nanti orang dah tak percaya..
Bila terkena padan muka!..
Tamatlah sudah alkisah tadi..
Terima kasih dan jumpa lagi..


_